Jäta menüü vahele

Õppuse Siil 2015 mainekampaania võitis suhtekorralduse eripreemia

Preemia üleandmisel toodi välja, et õppuse Siil 2015 mainekampaania on hea näide sellest, kuidas avaliku sektori asutus on efektiivselt kasutanud kõiki erasektori turunduskommunikatsiooni meetodeid.

Õppuse Siil 2015 mainekampaania kestis kokku 11 kuud, kampaania eesmärgiks oli suurendada reservväelaste osalust õppusel ning saavutada laiema avalikkuse toetus õppusele ja reservväele põhinevale riigikaitse mudelile.

Kokku 22 osaleja hulgast pääses teise vooru 11 nominatsiooni. Kaitseväele pakkus avaliku sektori kategoorias suurimat konkurentsi maaeluministeeriumi suhtekorraldusprojekt „Esimene üle-eestiline avatud talude päev”.

Õppuse Siil 2015 mainekampaaniat planeerisid ja juhtisid kaitseväe peastaabi strateegilise kommunikatsiooni osakonna kaitseväelased. Õppuse ajal panustasid kampaaniasse ja meediasuhtlusesse ka kommunikatsioonivaldkonna reservväelased.

Varem on kaitseväge suhtekorraldusauhinnaga autasustatud 2014. aastal, kui tunnustati kaitseministeeriumit ja kaitseväge Eesti esimese veteranipäeva kommunikatsiooni eest.

Suhtekorraldusauhinna žürii tööd juhtis rahvusvahelise erialaorganisatsiooni Global Alliance for Public Relations and Communication Management asepresident José Manuel Velasco Guardado. Žüriisse kuulusid Aive Hiiepuu, Aleksandra Moorast, Aune Past, Margus Mets, Krista Must, Taavi Linnamäe, Kristi Liiva, Janek Mäggi ning eelmise aasta auhinnakategooriate võitjate esindajad Rainer Laurits, Lauri Linnamäe, Reelika Lepp ja Indrek Raudjalg.

Eesti suhtekorraldajate liit korraldab Suhtekorralduse Auhinna konkurssi alates 2000. aastast. Igal aastal selgitatakse välja parimad suhtekorraldusprojektid ja kampaaniad ning tunnustatakse nende tegijaid.

Keri üles