Ülesanded
Missioon
Sotsiaalnõustamise ja valdkonnaalase toetustegevuse kaudu hoida kaitseväe isikkooseisu kõrget tahet ja moraali.
Visioon
Oma eriala parima pädevusega sotsiaaltöötajad koostöös teiste kaitseväe tugiteenustega ning kaitseväeväliste institutsioonidega korraldavad kaitseväelaste, veteranide ning nende perede sotsiaalmajandusliku funktsioneerimise, heaolu ning sotsiaalkaitse, kindlustades sellega kaitseväe isikkoosseisu kõrge teenistusvalmiduse ja motivatsiooni.
Ööpäevaringne info- ja abitelefon (+372) 512 7307
Abitelefon on avatud kõigile tegevväelastele, kaitseväe tegevteenistusest väljunud veteranidele ning rahvusvahelisel sõjalisel operatsioonil viibiva tegevväelase perekonnaliikmete kriisinõustamiseks ning info ja abi saamiseks.
Info- ja abitelefoni hoiab töös toetuse väejuhatuse toetusteenuste keskuse, e-post [email protected].
11.10.2021 toimus “Ettevõtluse koolituspäev lähiaastatel kaitseväeteenistusest väljujatele”
Kontaktid
-
Kaitseväe sotsiaalteenistus
Kaitseväe toetusteenuste keskus
Toetuse väejuhatus
Endla 8
10142 Tallinn - sotsiaaltootajad@mil.ee
Pressi- ja meediakontakt
Inimesed
Väärtused
Kaitseväe sotsiaaltöötajad lähtuvad oma töös aktsepteeritud käitumisnormidest ja väärtustest, sh konfidentsiaalsus, vastutustundlikkus, privaatsus, väärikus ja inimese õiguste austamine.
- Isikukesksus – teenused vastavad teenuse kasutaja individuaalsetele ja tegelikele vajadustele.
- Teenuse võimestav iseloom – suurendatakse või säilitatakse inimese iseseisvust oma elu korraldamisel.
- Tulemustele orienteeritus- teenused on hinnatavad ja tulemuslikud ning suunatud inimese olukorra parendamiseks.
- Vajaduspõhine lähenemine- teenuse planeerimisel ja osutamisel lähtutakse inimese ja sihtrühma vajadustest.
- Terviklik lähenemine – teenused katavad inimese tervikvajadusi. Vajadusel tagatakse teenuste jätkuvus ja sujuv üleminek ühelt teenuselt teisele.
- Isiku õiguste kaitse – tagatud on inimese seadusest tulenevad õigused ning õigus saada infot pakutavate teenuste kohta.
- Kaasamine – inimest ja teisi huvigruppe kaastakse teenuse planeerimisse, arendamisse ja tulemuslikkuse hindamisse. Teenuse paremaks osutamiseks tehakse koostööd nii inimese, teiste teenuseosutajate kui ka seotud huvigruppidega.
- Töötaja pädevus ja eetika – teenuseid osutavad pädevad töötajad, kelle tööalasesse arengusse teenuseosutaja järjepidevalt panustab.
- Organisatsiooni hea töökorraldus ja kvaliteetne juhtimine – organisatsioon planeerib oma tegevusi, hindab ja analüüsib tegevuste tulemusi ning parendab oma tegevust.